photo 1a_zps39c06cbb.png photo 1a2_zpse35967f5.png

2015. január 11., vasárnap

Egy kis kitérő :$

Sziasztok^^
Nagyon sajnálom, hogy eddig nem jelentkeztem, én sem így terveztem... Új lakásba költöztünk, és apa még nem nagyon akart nekem netet szerezni... A fiúknak persze már van, csak az én szobámban még nincs kábel (először nekem volt, de apa átköltöztette :@), és nem nagyon veszem észre, hogy apu igyekezne, hogy legyen... Úgyhogy bizonytalan ideig nem lesznek részek TT___TT Áldjátok az eget, hogy van internetetek, mert egy rémálom az életem legalább egy hónapja! Hiányzonak a k-pop videók és a sorozataim TT____TT
Még egyszer nagyon sajnálom!

2 megjegyzés:

  1. Semmi baj :) és egyetértek abban hogy kpop/net nélkül nehéz :/
    Deén hű olvasód leszek^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm :) Viszont mostmár az angol házim miatt kénytelen voltam áthozni tesómék szobájába a gépem, szóval itt is hagytam (nem érdekelnek a fiúk), úgyhogy ma már hozom a frisst :D

      Törlés